Курси ортодонтам - Медична техніка
Logo

Location Адреса
 

СП «ПРОМЕД» м. Київ, Україна, вул. Лисенка, 4, оф. 60

Курси ортодонтам

                                                                                                                                                   

 

                                                                                                      Фотографії з курсів

                                                                                        План занять

                                                                                                      Сертифікати з вебінарів

ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ОРТОДОНТИЧНОЇ ФАХОВОЇ ШКОЛИ ПРОМЕД

 

Вже 25 років Навчальний Центр  Промед по всьому світу навчає мистецтву ортодонтії лікарів-стоматологів. В арсеналі навчального центру є 30 циклів, які діляться на модулі. Кожен цикл – це окрема велика ортодонтична тема, а модулі, з яких складається цикл, – це невеликі підтеми, для більш поглибленого вивчення тематики.

Обов’язковою частиною навчання є практичні заняття, передбачені в кожному циклі. Практика відбувається на типодонтах, а курсанти забезпечуються всіма необхідними матеріалами та інструментами для плідного навчання.

Навчальний центр “Промед” – унікальний. Чому ж? – Запитайте ви. Завдяки кропіткій роботі нам вдалося створити свою систему навчання, в якій цикли не пов’язані між собою. Це означає, що ви можете вибрати для відвідування, без шкоди для знань, будь-який з циклів, не прив’язуючись до послідовності тем. Кожен цикл – автономен та максимально наповнений теорією та практикою. Провідні фахівці Навчального Центру, серед яких два професори, сім кандидатів медичних наук чекають на вас щосуботи та неділі.

Якщо Ви початківець ортодонт або вже гуру-майстер в ортодонтії – ласкаво просимо до нашого навчального центру! Ортодонта-новачка ми навчимо всім хитрощам професії, навчимо робити перші кроки в ортодонтії, проведемо стежкою від левела “дебютант” до рівня “професіонал”. Ви обов’язково навчитеся діагностувати, складати план лікування та лікувати всі типи зубощелепних аномалій.

Досвідчений ортодонт теж, безсумнівно, знайде цікаві для нього теми в нашому розкладі. Навчальний центр  тримає руку на пульсі світового ортодонтичного прогресу, пропонуючи до вивчення сучасні концепції лікування тієї чи іншої патологи, різні механіки та техніки роботи з ортодонтичними конструкціями. До речі, центр навчає всім відомим технікам роботи в ортодонтії.

Особлива увага приділяється цифровим технологіям в ортодонтії – інтраоральні сканери, 3D друк, спеціальні програми для діагностики, планування та виготовлення цифрових ортодонтичних апаратів: від елайнерів (наприклад, система прозорих кап Easy Align) до цифрових MSE, RPE та металевих ретейнерів (наприклад, Easy Retainer ). Усьому цьому ми також Вас навчимо!

Більше того, ми навчаємо не лише ортодонтії, а й суміжних спеціальностей. Як кажуть, “один у полі не воїн”, а ортодонту на етапах діагностики, у процесі і навіть на фініші лікування вкрай важлива підтримка вузьких фахівців: кінезіолога, остеопата, ЛОР, нейром’язового фахівця. Саме тому курси від фахівців суміжних тематик профорієнтовані на ортодонта. Навіщо? З метою полегшення для ортодонта розуміння процесів та схем діагностики та лікування, що значно допомагає роботі в парі із суміжним фахівцем.

І, звичайно, пропонуємо курси від “стоматологічних” юристів. Цей цикл дасть вам відповіді на всі актуальні юридичні питання, пов’язані з вашою роботою, як лікаря, так і роботою стоматологічної клініки: як заповнювати документацію, як розмовляти з пацієнтом у “гострих” ситуаціях, які документи мають бути для різних перевірок тощо. 

І ще одна особливість Навчального Центру для Ортодонтів – після закінчення навчання ми не залишаємо Вас наодинці з отриманими знаннями, а консультуємо та допомагаємо Вам у роботі з пацієнтами.

Участь у наших циклах надає бали, необхідні для проходження атестації лікаря-ортодонта згідно з наказом МОЗ України від 22.02.2019 № 446

 

 

Завантажити каталог курсів

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ КУРСІВ

Типодонт – апарат, що імітує аномалію прикусу, і дозволяє встановлювати ортодонтичну апаратуру. При зануренні типодонту в спеціальний пристрій «термопул» штучна кістка розм’якшується, і зуби під дією ортодонтичної апаратури переміщаються як у порожнині пацієнта.

 

Запс на курси: +38 050 410 06 34, 050 402 09 10, 044 278-73-46, 044 278-64-76 Тетяна, e.mail: t.belan@promed.ua

1-й цикл ОРТОДОНТІЯ ДЛЯ ЧАЙНИКІВ
«Апарат прямої дуги», його конструктивні елементи, особливості їх використання при ортодонтичному лікуванні, засоби та техніка фіксації незнімного апарату “прямої дуги” в порожнині рота пацієнта. Супутні внутрішньоротові та позаротові пристрої». Типодонт. 25 балів.

Брекети, їхня будова, основні параметри – торк, ангуляція, товщина основи. Різновиди брекетів, вибір системи брекетів, залежно від клінічної ситуації. Показання та протипоказання до фіксації брекетів. Принципи розміщення брекетів  на поверхні зубів. Сучасні матеріали для фіксації. Прямий та непрямий засоби фіксації брекетів композитами системи NO MIX та фото полімерними матеріалами. Можливі ускладнення та їх запобігання. Фіксація опорної частини апарату. Підбір, припасування та технологія фіксації стандартних ортодонтичних кілець із замками. Можливі ускладнення та їх запобігання. Засоби посилення опорної частини за допомогою апарату Нанса, дуги Гажгаряна. Накладення та активізація дуги Гажгаряна на різну дію. Сучасні ортодонтичні дуги із різноманітних сплавів. Вибір дуг залежно від фази ортодонтичного лікування. Накладання та фіксація ортодонтичної дуги в пазах брекетів за допомогою еластичної та металевої лігатур. Правила та технологія встановлення пружин, що розкривають простір та закривають, внутрішньоротових еластиків різних типів. Етапи лікування клінічного випадку 1 класу із розгортанням зубів за вісью.

Забезпечуємо всіма необхідними матеріалами та інструментами
Необхідний рівень підготовки: лікар-стоматолог без досвіду роботи в ортодонтії.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 12 годин.
Курси: 2-денні. Вартість. Група: до 12 курсантів.  Буклет   

 Майстер-клас  «Апарат прямої дуги» розрахований для лікарів-початківців, для тих, хто робить перші кроки у засвоєнні ортодонтичної техніки.
У процесі заняття ви повністю оволодієте конструктивними елементами апарату прямої дуги і навчиться застосовувати їх для ортодонтичного лікування.
Ви дізнаєтеся, що таке брекети, як вони влаштовані, їх основні параметри: торк, ангуляція, товщина основи.
Засвоїте різновиди брекетів, зможете вибирати систему брекетів залежно від клінічної ситуації, дізнаєтеся про показання та протипоказання до фіксації брекетів та принципи розміщення брекетів на поверхні зуба. Ознайомтеся із сучасними матеріалами,
призначеними для фіксації брекетів, а також з технікою прямого та непрямого бондування брекетів у ротовій порожнині пацієнта.
Ви дізнаєтесь, які ускладнення можуть виникнути в процесі фіксації незнімного апарату і як їх запобігти.
Навчітесь посилювати опорну частину апарату за допомогою різноманітних внутрі ротових та позаротових пристроїв, дізнаєтесь що таке дуга Гажгарьяна, навчитесь накладати та активувати піднебінний бюгель на різні типи дії.
Опануєте фазами ортодонтичного лікування апаратом прямої дуги, а також асортиментом сучасних ортодонтичних дуг з різних сплавів, навчитеся вибирати дугу залежно від фази лікування.                                                                       

   

2-й цикл (3 модуля)

“Ортодонтична діагностика: простий підхід до складних питань”15 балів за кожний модуль

Реєстрація на 2-й цикл

3-й цикл
Зубоальвеолярна компенсація дистальної оклюзії у пацієнтів з видаленням перших премолярів на верхній щелепі та других на нижній.

Механіка лікування апаратом прямої дуги“. Типодонт. 20 балів

 КЛЮЧІ ТЕМИ:

¨ Дистальна оклюзія, клінічні форми, морфологічні та функціональні порушення.

¨ Зміна кутових та лінійних параметрів при вивченні бічних телерентгенограм голови пацієнтів з дистальною оклюзією.

      Усі дії, які здійснює лікар у порожнині рота пацієнта в процесі 2-х років відпрацьовуються курсантами на типодонтах під час практичних занять:

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт з невеликим досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 12 годин.
Курси: 2-денні. Вартість. Група: 12 курсантів. Буклет

4-й  цикл
Лікування аномалії II класу по Енглю без видалення зубів у період активного зростання пацієнта «апаратом» прямої дуги. Використання позаротових сил апарату швидкого піднебінного розширення, Сабаш-пружини, лінгвальних дуг“. Типодонт. 25 балів

Усі дії, які здійснює лікар у порожнині рота пацієнта в процесі 2-х років відпрацьовуються курсантами на типодонтах під час практичних занять

Необхідний рівень підготовки – Лікар ортодонт із досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 12 годин.
Курси: 2-денні. Вартість. Група: 12 курсантів. Буклет

5-й  цикл
Ill клас Енгля – бермудський трикутник для ортодонта. Лікувати чи не лікувати? Щелепнолицева ортопедія чи зубоальвеолярна компенсація? Кордони консервативного лікування. Поетапна механіка ортодонтичної корекції мезіальної оклюзії у пацієнтів з горизонтальним та вертикальним типом зростання у різних вікових групах. Поліпшення сагіттальних взаємин щелеп застосуванням лицьової маски та видаленням окремих зубів на нижній щелепі. Фоктори стабільності результатів лікування, прогнозування можливого рецидиву“. Типодонт. 20 балів

Щелепно лицьова ортопедія чи зубоальвеолярна компенсація?

У процесі курсу освоюються навички диференціальної діагностики аномалій, що виявляються мезіальною оклюзією на основі рентгенцефалометричного аналізу та клінічних досліджень, вивчаються особливості формування лицьового скелета з горизонтальним та вертикальним типом зростання щелепних кісток, уточнюються методики визначення стадії індивідуального зростання. Детально розглядається ведення пацієнтів різного віку з урахуванням виду аномалії та вертикальних взаємин, ортодонтичні пристрої, що стимулюють зростання верхньої щелепи (апарат швидкого піднебінного розширення, квадер-хелікс), ключі до застосування лицьової маски, моделювання зубної та альвеолярної дуги нижньої челюсті, екстракцій або видалення окремих зубів, техніка роботи апаратом прямої дуги, фази терапії, можливі ускладнення та їх профілактика, послідовність заміни та встановлення дуг. Проблем із постановкою діагнозу, прогнозом результатів та вибором тактики лікування після цього курсу більше не виникає.

Усі дії, які здійснює лікар у порожнині рота пацієнта в процесі 2-х років відпрацьовуються курсантами на типодонтах під час практичних занять
Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 12 годин.
Курси: 2-денні. Вартість. Група: 12 курсантів. Буклет

6-й  цикл

««Міні-імплантати для створення скелетної опори в ортодонтії». Типодонт 15 балів

Міні-імплантати, їх будова, основні параметри та конструктивні особливості.

 На курсі представлені клінічні випадки власних пацієнтів лектора, а також великий каталог варіантів встановлення мінімплантатів.

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 4 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 8 курсантів Буклет

7-й  цикл

Ортодонтичне розширення верхньощелепного комплексу у пацієнта, що не росте. Використання апарату MSE”. Типодонт 15 балів

Збільшення числа зубощелепних аномалій у змінному прикусі, а саме неправильне прорізування та положення зубів, деформація зубних рядів та їх патологічне співвідношення, формування аномалій прикусу, свідчить про необхідність виявлення причин формування ЗЩА та деформацій у ранньому віці з метою створення умов для фізіологічного розвитку в цілому. Однак більшість лікарів-ортодонтів воліють лікування ЗЩА у постійному прикусі.
     Трансверзальні аномалії, а саме звуження верхньощелепного комплексу є однією з актуальних проблем сучасної ортодонтії, оскільки це найбільш поширена деформація.
   У цьому семінарі будуть обговорюватися такі зубощелепні деформації, як звуження ВЩК (верхньощелепного комплексу) та методи діагностики та лікування даної ЗЩА, а також будуть розглянуті, як теоретичні, так і практичні аспекти використання апарату MSE з метою якісної корекції деформації ВЩК.

План занять

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт з досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 12 годин.
Курси: 2-денні. Вартість. Група: 6 курсантів.

8-й  цикл  “Філософія роботи з багатопетльовою технікою для початківців”.  Типодонт. 

Теорія

Практика
Згинання різних видів петель.
Активація петель.

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 4 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 6 курсантів.  Буклет

9-й  цикл “Показания, противопоказания, техника изготовления и использования съемных ортодонтических аппаратов у пациентов с сагиттальными аномалиями прикуса”. 10 балів

Практичні заняття – корекція, активація апаратів:

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із невеликим досвідом роботи.

Тривалість: лекція – 5 годин, практичні заняття – 3 години.

Курси: 1-денні. Вартість. Група: 8 курсантів.  Буклет

10-й  цикл 
“Фотозйомка “мильницею” в ортодонтії. Вибір та налаштування апарату, фотографії для мед.документації, діагностики та презентації”. 10 балів

Призначення фотозйомки в мед.практиці, вибір фотоапарата, комплектуючих – об’єктиву, спалаху,
налаштування апарату, дзеркала, ретрактори та ін.
введення у програмне забезпечення, створення презентації.

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із мінімальним досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 4 години.
Курси: 1-денні. Вартість -45 Євро. Група: 6 курсантів.

  

11-й цикл (2 модуля)

Інтерграція елайнерів в щоденну практику лікаря-стоматолога”  10 балів

 

11.3-й  цикл (2 модуля)

“Цифрові технології в ортодонтії” 

 

3 модуль

Робота з програмним забезпеченням  для створення елайнерів, системи цифрового бондування, ортодонтичних конструкцій” 15 балів

Робота на програмному забезпеченні Ortho System, 3Shape

Ваш ноутбук буде підключений до мережі із повноцінною версією програмного забезпечення Ortho System. Надалі Ви матимете можливість користуватися демо версією протягом 30 днів, щоб закріпити отримані знання.

План занять:

9:00–11:30 Лекція

Правила сканування;
Підготовка віртуальної моделі для роботи;
Аналіз та планування ортодонтичного лікування;
Завантаження КТ; визначення правильної осі зуба;
Робота з віртуальним ариткулятором;
Розбивка на віртуальні сетапи для виготовлення ізілайнерів (Easy Align);
Підготовка моделей цифрового бондування (Easy Brace)
Віртуальна установка брекетів: вибір брекетів із бібліотеки, створення власної бібліотеки;
Робота з цифровим типодонтом
Збереження та експорт отриманих результатів
Робота з 3D принтером
11:30-18:00 Практичні заняття

Кожен курсант працюватиме на окремому комп’ютері

створювати сетапи для ізілайнерів і встановлювати брекети для  цифрового бондування.

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт з досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 3 години, практичні заняття – 5 годин.
Курси: 1-денні. Вартість-300 євро, Група: 5-6 курсантів Буклет

4 модуль

Для зубних техніків, які цікавляться сучасними технологіями в ортодонтії і планують розпочати виготовлення цифрових ортодонтичних апаратів.

«Работа с програмным обеспечением Ortho System для создания изилайнеров, системы цифрового бондирования , ортодонтических конструкций»

  Робота на програмному забезпеченні Ortho System, 3Shape
Ваш ноутбук буде підключений до мережі із повноцінною версією програмного забезпечення Ortho System. Надалі Ви матимете можливість користуватися
демо версією протягом 30 днів, щоб закріпити отримані знання.
План занять:
9:00–11:30 Лекція
Підготовка віртуальної моделі для роботи;
Завантаження КТ; визначення правильної осі зуба;
Робота з віртуальним ариткулятором;
Розбивка на віртуальні сетапи для виготовлення ізілайнерів
Підготовка моделей для цифрового бондування
Віртуальна установка брекетів: вибір брекетів із бібліотеки, створення власної бібліотеки;
Робота з цифровим типодонтом
Збереження та експорт отриманих результатів
Робота 3D принтерів
11:30-18:00 Практичні заняття
Кожен курсант працюватиме на окремому комп’ютері
створювати сетапи для ізілайнерів і встановлювати брекети для цифрового бондування.
Необхідний рівень підготовки: технік-ортодонт з досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 3 години, практичні заняття – 5 годин.
Курси: 1-денні. Вартість-300 євро, Група: 5-6 курсантів Буклет

5 модуль

“Цифрове бондування брекетів в програмі OrthoSystem (3shape) – індивідуальне позиціонування і підбір прописів брекетів”

Робота на програмному забезпеченні Ortho System, 3Shape

Ваш ноутбук буде підключений до мережі із повноцінною версією програмного забезпечення Ortho System. Надалі Ви матимете можливість користуватися демо версією протягом 30 днів, щоб закріпити отримані знання.

План занять:

Необхідний рівень підготовки: технік-ортодонт з досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 3 години, практичні заняття – 5 годин.
Курси: 1-денні, вартість-300 євро, Група: 5-6 курсантів Буклет

12-й  цикл

“Система індивідуальних лінгвальних брекетів, особливості, принцип дії, методика встановлення, заміна дуг”. Типодонт. 10 балів

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 4 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 6 курсантів.

                                                 до и после лечения на типодонте

14-й  цикл 

Учебно-практический курс «Методи цифрової діагностики використовуючи сучасне програмне забезпечення AudaxCeph» 

AudaxCeph – програма для цефалометричного аналізу фронтальних та бічних ТРГ, накладання фотографій та ТРГ, аналізу зміни профілю пацієнта в процесі лікування.
Це програмне забезпечення стане незамінним помічником лікаря-ортодонта у діагностиці, обробці, аналізі та зберіганні ОПТГ, ТРГ та клінічних фотографій. Більше того, програма дозволяє створювати базу пацієнтів.
На майстер-класі Ви повністю оволодієте навичками роботи з програмою. Ви навчитеся:
створювати профіль пацієнта
завантажувати фотографії та ТРГ
покроково складати цефалометричний аналіз ТРГ – вибір автора аналізу, розташування точок, отримання результату
порівнювати фотографії, аналізи ТРГ до та після лікування
планувати зміну профілю пацієнта у процесі лікування.

На ваш ноутбук буде встановлена нова повноцінна версія програмного забезпечення AudaxCeph, яка діятиме протягом 10 днів для того, щоб ви могли закріпити отримані знання.

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із невеликим досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 2 години, практичні заняття – 3 години.
Курс: 1-денний. Вартість – 40 Євро. Група: 6 курсантів. Буклет

15-й  цикл

“Раннє ортодонтичне лікування. Причини та наслідки ЗЩА, діагностика, міофункціональне лікування. Практичні заняття”  15 балів

 

Реєстрація на 15-й цикл

 

 

16-й  цикл (2 модуля)

“Ознайомчий курс прикладної кінезіології для ортодонтів” Введення в кінезіологію. 10 балів за кожний модуль

1 модуль

Кінезіологія (кінезис – рух, логос – вчення). Основна мета прикладної кінезіології, це оцінка та відновлення адаптаційних можливостей організму. Прикладна кінезіологія оцінює адаптаційні можливості організму. Це можливо за допомогою мануального м’язового тесту – біологічного зворотного зв’язку з тілом пацієнта.  

Що дасть ортодонту знайомство з прикладною кінезіологією?
– цілісний підхід до питань прикусу та дисфункцій СНЩС
– визначення справжніх причин порушень зубо-щелепної системи
– оптимізація лікувального процесу
– мінімізація наслідків встановлення ортодонтичних систем завдяки м’язовому тестуванню та аналізу реакцій тіла
– ефективне лікування бруксизму

                                                        План занять

Теоретична частина

СНЩС з позиції прикладної кінезіології
дисфункції СНЩС – первинні, компенсаторні, механічні, хімічні, краніальні, візуальні критерії дисфункції СНЩС
клініка та симптоматика при дисфункціях прикусу та СНЩС
СНЩС та під’язикова кістка як гіроскоп тіла
Бруксизм вплив на СНЩС
поняття про кроковий механізм (СНЩС – суглоб деротатор)
поняття про м’язово-фасціальні ланцюги (МФЦ)
поняття про функціональні міжм’язові взаємини
краніальні дисфункції (дисфункція хрестоподібного шва
та жувальні м’язи)
інтоксикація як причина бруксизму
порушення прикусу та ротаційні сколіози
плоскостопість як наслідок дисфункції СНЩС
спазм м’язів шиї при спазмі жувальних м’язів
зниження слуху, зору, та вестибулярні порушення
при проблемах СНЩС
Практична частина:
візуальна діагностика дисфункції СНЩС
пальпаторна діагностика м’язів та суглоба
експрес діагностика факторів впливу
визначення хімічної та емоційної дисфункції
корекція порушень МФЦ
діагностика та корекція ковтання

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт з досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 10 осіб. Вартість одразу 2-х модулів: 210 Євро Буклет

2 модуль

«Прикладна кінезіологія для ортодонтів». Мануальне м’язове тестування

Модуль дозволить ортодонту діагностувати ті чи інші розлади м’язової системи тіла людини. Дозволить оцінити взаємозв’язок опорно-рухового апарату з порушеннями прикусу та дисфункцією СНЩС. Вивчити вплив дисфункції м’язів у віддалених ділянках тіла (стопа, стегно, спина, гомілка тощо) на оклюзійні співвідношення. Навчить ортодонта стратегію ведення таких пацієнтів. Принесе в практику ортодонта розуміння про причинно-наслідкові зв’язки дисфункції СНЩС, порушення прикусу та проблеми опорно-рухового апарату. У більшості випадків порушення оклюзії не є причиною збою в роботі СНЩС і навпаки – дисфункція СНЩС не завжди є причиною оклюзійних порушень. Тому варто враховувати єдність систем людського організму.

                                     План занять

Теоретична частина:

поняття про м’язовий тонус;
агоністи, антагоністи,
синергісти; нормотонічний м’яз;
гіпотонічний м’яз; гіпертонічний м’яз;
сухожильний апарат та нейром’язові веретени;
точка К27 та SP 21;
тригерні точки та фасціальне укорочення; асоціативний м’яз; і
ндикаторний м’яз;
патерн кроку
Практична частина:

візуальна діагностика; мануальне м’язове тестування;
ММТ основних м’язів;
вибір м’яза індикатора;
Вісцеромоторні рефлекси;
тест патерну кроку;
поштовховий тест.

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт з досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 10 осіб. Вартість одразу 2-х модулів: 210 Євро Буклет

17-й  цикл

«Сучасні методи діагностики та ортодонтичного лікування глибокого прикусу. Способи корекції вертикального  взаємовідношення  незнімним апаратом прямої дуги та знімною апаратурою, необхідні зубоальвеолярні та скелетні зміни». Типодонт  20 балів

                                                        План занять

 Глибокий прикус, діагностика, особливості будови лицьового скелета у пацієнтів із глибоким прикусом за даними телерентгенографічного дослідження.

 Взаємозв’язок глибокого прикусу з дисфункціональними змінами у скронево-нижньощелепних суглобах.
 Підхід до лікування в залежності від форми аномалії та віку пацієнта.
 Ортодонтичні пристрої, що коригують вертикальні взаємини.
 Техніка корекції кривої Шпе при лікуванні незнімним апаратом прямої дуги, етапи лікування, послідовність зміни дуг, модифікація дуг для розкриття прикусу, можливі ускладнення на етапах лікування, їх запобігання.
 Контроль вертикальних взаємин в процесі лікування сагітальних аномалій прикусу.
 Практична частина на типодонтах
Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття (робота на типодонтах) – 12 годин.
Курси: 2-денні. Вартість. Група: 10 осіб.  Буклет

18- й цикл (2 модуля)

«Ознайомчий курс остеопатія в ортодонтії» 2-а модуля 10 баллов за каждый модуль

Стоматологи повинні зрозуміти, що будь-які порушення в зубощелепній ділянці тісно пов’язані з усім організмом. Тому при постановці діагнозу, складанні плану лікування та безпосередньо самого лікування не можна обмежуватися лише порожниною рота. Стоматологи повинні дивитися ширше – вони повинні вийти за межі ротової порожнини!
Людський організм єдиний у всьому – не лише з анатомічної та фізіологічної точок зору, а й з погляду здоров’я та патології. Зв’язок між прикусом та поставою абсолютно очевидний. М’язи стопи можуть впливати на стан зубощелепної системи, і навпаки – оклюзія безпосередньо впливає на хребетний стовп і стопу.
Пусковим механізмом порушень може бути і стимулювання пологів, і травма гомілки, і погано поставлена ​​пломба, і довге смоктання пустушки. А ще замкнене а себе  перезбудження нервової системи.
Лікарю-стоматологу нерідко важко пояснити пацієнту, чому необхідно позбутися поставленого рік тому металокерамічного протезу, чому необхідно замінити поставлену тиждень тому пломбу тощо. Що всі ці аспекти можуть викликати ті проблеми, які пацієнт навіть не пов’язує із зубами – головний біль, біль у ділянці шиї, хрускіт у скронево-нижньощелепному суглобі або щось інше.
Краніосакральна остеопатична терапія допомагає ортодонтичній корекції, адаптуючи всі кістки черепа до змін. Нерідко можна виявити, що при остеопатичній терапії, що супроводжує ортодонтію, бажані результати досягаються набагато швидше, і корекція з більшою ймовірністю зберігатиметься з часом.
Навіщо остеопатія мені – ортодонту, якщо я не хочу бути остеопатом?
Якщо я буду знайомий з азами остеопатії, а саме краніо-сакральною терапією, я зможу:
при первинному огляді пацієнта виявити орган та/або системи органів та тканин, які впливають на прикус у даного пацієнта, та визначити причини розвитку патологій прикусу;
визначити, які фахівці необхідні для лікування даного пацієнта з метою виявлення прихованих порушень;
підготувати пацієнта до ортодонтичного лікування шляхом адаптації організму до ортодонтичних апаратів;
– самостійно, або за допомогою остеопату, значно прискорити процес ортодонтичного лікування; 
– забезпечити комфорт, безболісність та результативність ортодонтичного лікування.
Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 10 осіб. Вартість одразу 2-х модулів: 220 Євро Буклет

19-й цикл

“Практичне застосування інтраорального сканера у повсякденній практиці лікаря-ортопеда. Можливості та лайфхаки”. 15 балів

Курс для  ортопедів, та керівників клінік

  1. 1. Знайомство з інтраоральним сканером
  2. Функції та можливості програмних модулів
  3. Огляд та порівняння інтраоральних сканерів
  4. Сканування при одиночних ортопедичних конструкціях
  5. Сканування при мостоподібних конструкціях
  6. Сканування при тотальних ортопедичних реабілітаціях
  7. Сканування при реабілітації на імплантатах: скан з рівня імплантату та мультиюніт платформи.
  8. Сканування при комбінованих реконструкціях
  9. Як передати отриманий скан до лабораторії
  10. Можливі помилки, що призводять до отримання похибок та неточностей під час роботи з інтраоральним сканером

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи.
Тривалість:
лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси:
1-денні. Вартість. Група: 8 осіб.  Буклет

20-й цикл

“Использование сканеров и программных продуктов компании 3Shape для цифрового моделирования”. 15 балів

Курс для техников, руководителей клиник и лабораторий

Знакомство с офисом представительства
3Shape в Украине
Лекция:
Общее знакомство с продукцией компании 3Shape
Внутриоральные и лабораторные сканеры 3Shape
Принцип работы сканеров
Обзор ПО компании 3Shape (диагностика, имплантология, ортопедия, зубное протезирование)
Практика:
Моделирование на компьютерах с помощью ПО 3Shape.

Необходимый уровень подготовки: зубной-техник с  опытом работы.  Длительность: лекция — 4 часа, практические занятия — 3 часа.
Курсы: 1-но дневные. Стоимость:  250 Евро. Группа: 8 человек.  Буклет

21-й цикл

«Використання внутрішньоротових сканерів TRIOS та програмних продуктів компанії 3shape для цифрового моделювання»

Курс для стоматологів та керівників клінік

Ознайомлення з продуктами компанії 3 shape.

Принцип роботи нової генерації інтраоральних сканерів.
Ознайомлення зі сканерами сімейства TRIOS 3, TRIOS 4.
Методики сканування
Можливі помилки
Практичні заняття
Огляд ПЗ компанії 3Shape (діагностика, імплантологія, ортопедія,
зубне протезування)
Надто високий рівень конкуренції на сьогоднішній день просто не дозволяє працювати «по-старому», ігноруючи новітні технології. Не чекайте, поки ваші колеги почнуть працювати з ними, почніть першими.

Необхідний рівень підготовки лікар-стоматолог, керівник клініки.
Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси: 1-денні. Група: 8 людей. Буклет

22-й цикл

“Нерозривний зв’язок ортодонтичного та логопедичного лікування. Вплив ортодонтичних та лор патологій на логопедичну корекцію”.

Працюючи в тандемі, логопеди та ортодонти допомагають досягати бажаного результату людям із мовними порушеннями та аномаліями прикусу.

Теоретична частина: 

1.Введення в ортодонтію – основні поняття, які необхідні логопеду 2.Взаємозв’язок ортодонтичного та логопедичного лікування 3.Поняття міофункціональної дисфункції – вплив на розвиток мови, зростання щелеп, формування прикусу 4.Дисфункція мови 5.Інфантильний тип ковтання 6.Ротове дихання 7.Постава – вплив на розвиток патологій мови та прикусу у дитини 8.Патології прикусу – як зрозуміти, що дитина потребує консультації ортодонта 9.Які існують патології прикусу 10.Оцінка прикусу за лицьовими ознаками 11.Ортодонтичні апарати, які має та може рекомендувати логопед

Практича частина:

На практичній частині учасники курсу навчаться оцінювати необхідність консультації дитини в ортодонті. Після закінчення практичної частини учасники курсу вмітимуть:
Визначати тип прикусу за лицьовими ознаками – фото
пацієнтів типу прикусу
Визначати тип прикусу за внутрішньоротовими ознаками – робота з
гіпсовими моделями
Необхідний рівень підготовки: логопед із досвідом роботи
Тривалість: лекція – 3 години, практичні заняття – 2 години.
Курси: 1-денні. Група: 8 осіб. Буклет

23-й цикл

«Контурна пластика при ортодонтичних патологіях»10 балів

Дуже цікавий та перспективний напрямок в ортодонтії – застосування контурної пластики. Це додаткові можливості лікаря-ортодонта уникнути тупикових ситуацій. Звичайно, Ви багато знаєте і можете зробити, але не завжди пацієнт готовий далеко зайти. Оволодіти методиками та прийомами контурної пластики не так вже й складно лікарю-стоматологу, а, згодом, проведення корекції виличної області, губ, підборіддя, носа, носогубних складок, скроневої ямки, призведе лише до збільшення Вашого доходу, залучення нових клієнтів та розвитку Вашого справи. Не відпускайте пацієнтів – покажіть Ваші нові можливості та отримайте високу оцінку Вашої праці.

План циклу:

¨ Обґрунтування застосування контурної пластики у ортодонтичних пацієнтів;
¨ Планування косметологічних операцій з погляду лікаря-ортодонту;
¨ Фотометричний аналіз;
¨ Топографічна анатомія лицьового відділу голови; небезпечні зони;
¨ Властивості гіалуронової кислоти; вибір препарату;
¨ Різні техніки контурної пластики, безопераційна корекція;
¨ Практичні заняття на спеціальних моделях;
¨ Обговорення та відповіді на запитання
Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи. Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 10 осіб. Буклет

24-й цикл

       «Розлади СНЩС та сплінт-терапія»15 балів

Курс дасть розуміння роботи із ЗЩС. Можливість допомогти пацієнту з міофункціональними розладами та дисфункцією СНЩС шляхом застосування сплінт терапії.

Теоретична частина:

-типи дисфункцій
-діагностика
анамнез
огляд
пальпація
-міограф
-сплінт терапія
сплінти
цілі
завдання
-зняття відбитків
-робота з лицьовою дугою
-міжоклюзійний реєстратор
-гіпсування в артикулятор
-оцінка гіпсовки в артикулятор
-виготовлення сплінту
-адаптація сплінту
-додаткові методи обстеження
дані міографа
дані T-Scan
дані оксиографа
дані рентгенівських знімків суглобів
дані КТ суглобів
Практична частина

-пальпація
-робота з лицьовою дугою
-зняття міжоклюзійного реєстрата
-перенесення положення ВЩ до артикулятора
-Пригіпсовка через міжоклюзійний реєстратор
-адаптація сплінту в артикуляторі

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт із досвідом роботи.

Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 10 осіб. Буклет

25-й цикл

“Застосування багатопетльової техніки ‘Meaw”. Школа доктора Сато С. Японія, у приватній клініці Удін, Італія. 30 балів

Навчання за кордоном у рамках освітньої програми навчального центру для ортодонтів «Промед».

ТЕОРІЯ

¨ Онтогенетична та філогенетична еволюція людини та максилофаціального комплексу;
¨ Міфи та реальність ортодонтичного лікування
¨ Функції жувального органу
¨ Розвиток неправильного прикусу та краніо-фаціальна динаміка
¨ Загальні характеристики порушень прикусу
¨ Важливість оклюзії та вертикальних взаємин
¨ Стандартний діагностичний протокол: анамнез, оцінка м’язів та СНЩС, фото, моделі, еталонна позиція, артикулятор, 2Д та 3Д радіографія, цефалометрія за Славічеком, цефалометрія за Сато, Brux Checker
¨ 3D-виправлення неправильного прикусу
¨ Задня дизоклюзія та отримання простору без видалення
¨ Загальні характеристики лікування: брекети, ізілайнери, петлі та БПТ
¨ Активація дуг

ПРАКТИКА

¨ Клінічний діагноз: пальпація м’язів, оцінка СНЩС
¨ Цефалометрія по Сато та Славичеку робота на ПЗ Аудакс*
¨ Моделі, еталонна позиція, артикулятор
¨ Реалізація роботи петель у БПТ та Geaw техніці, мікс технологій.
¨ Активація дуг
¨ Вигини петель в БПТ техніці
Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт з великим досвідом роботи.
Курси: 3-денні. Група: 8 осіб. Буклет

26-й цикл

ШКОЛА НЕЙРОМУСКУЛЯРНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ Фабіо Савастано. «Нейром’язева-функціональна ортодонтія та гнатологія»
У приватній клініці Альбенго, Італія  30 балів

Навчання за кордоном у рамках освітньої програми навчального центру для ортодонтів «Промед».

Цей курс принесе зміни, які ви так чекали і відкриє вашу свідомість до більш здорової, безпечнішої та легшої ортодонтичної практики. Ви вивчите прийоми нейромускулярної діагностики та протоколи лікування.

¨ Функціональна апаратура та її клінічне застосування
¨ “Видаляти” проти “Не видаляти”
¨ Процедура відкриття прикусу
¨ Універсальність функціональних апаратів
¨ Шкідливі звички, що перешкоджають ортодонтичному лікуванню
¨ Механіка закриття простору
¨ Клас I
¨ Зменшення глибокого перекриття
¨ Клас II
¨ Доросла ортодонтія
¨ Завершальні етапи лікування та деталізація (незнімні апарати)
¨ Клас III
¨ Кінесіографія, функціональна ортодонтія (основи, функціональні апарати та відбір пацієнтів)
¨ Радіологія для ортодонтії (загальна радіологія та інтерпретація)
¨ Гнатологія (пацієнт з дисфункцією, найчастіші випадки ВЧР, скелетна типологія та пов’язаний з ним ризик, скринінг, діагностика, лікування)
¨ Ретенція
¨ Рецидив та що з цим робити
¨ Нейром’язева Ортодонтія

Практичні заняття:

¨ Відстеження рухів нижньої щелепи в ортодонтії – всі учасники вивчатимуть рухи нижньої щелепи на K7 Myotronics®
¨ Рухи нижньої щелепи (електроміографія, електроміостимуляція)
¨  Реєстрація прикусу
¨ Обговорення випадків слухачів
 Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт з великим досвідом роботи.
Курси: 3-денні. Група: 8 осіб. Буклет 1 

27-й цикл

«Юридична відповідальність лікаря ортодонта». 15 балів

Сам собі адвокат: які закони і процесуальні особливості необхідно знати кожному ортодонту?

  Як показує практика, переважна більшість медичних працівників та навіть керівників закладів охорони здоров’я мають поверхове уявлення про юридичну відповідальність, встановлену чинним законодавством за правопорушення в сфері охорони здоров’я.
При цьому знання про підстави, види і наслідки юридичної відповідальності, з одного боку, дисциплінує медичних працівників, а з іншого – зменшує ймовірність необгрунтованого притягнення їх до відповідальності.
КУРС АКЦЕНТОВАН НА ОСОБЛИВОСТІ ОРТОДОНТИЧНОГО ПРИЙОМУ.
ПРОГРАМА
1. Поняття і види відповідальності лікаря і клініки (дисциплінарна, цивільно-правова, адміністративна, кримінальна). Аналіз статистики залучення лікарів до кримінальної відповідальності.
2. Порядок і підстави настання відповідальності лікаря і клініки.
3. Сам собі адвокат: які закони і процесуальні особливості необхідно знати кожному лікарю?
4. Золоті правила юридичного захисту лікаря і клініки досудового і в суді.
5. Вибір адвоката: штатний або на аутсорс?
і реальні випадки з медичної практики.
6. Аренда крісла.
7. Медична таємниця, інформація про особисте життя пацієнта, комерційна таємниця роботодавця, відповідальність за їх розголошення.
8. Юридична відповідальність медичного закладу, керівника, лікаря незалежно від форми власності. Претензії та позови пацієнтів,
випадки з практики. Кримінальні справи в медичній практиці.
9. Досудовий порядок розгляду спорів в медичній практиці. Роль медичної документації в досудовому і судовому розглядах.
10. Особливості захисту в суді.
Семінар буде цікавий для лікарів-ортодонтів, головних лікарів, юрисконсультів клінік, власників медичного бізнесу і всіх, хто цікавиться юридичними аспектами в сфері медицини.

Необхідний рівень підготовки: лікар-стоматолог, керівник клініки. 
Тривалість:
лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси:
1-денні. Вартість: 50 Євро. Група: 10 осіб. Буклет

28-й цикл

«Мануальные навыки работы с ортодонтическим пациентом у стоматологического кресла. Практический курс». 50 балов

Навчання за кордоном у рамках освітньої програми навчального центру для ортодонтів «Промед».

5 дней практического курса для врачей-ортодонтов в частной клинике Каира с Ахмедом Хенави и Вероникой Ганчук. 

Необходимый уровень подготовки: врач-ортодонт с минимальным опытом работы. Длительность: лекция — 10 часа, практические занятия — 3о часов.
Курсы: 5-ти дневные, стоимость: 2960 Евро. Группа: 6 человек. 
Буклет

29-й цикл

«Перша медична допомога при невідкладних станах в практиці лікаря ортодонта»

Цей курс навчить лікаря правильно надавати невідкладну допомогу пацієнтам, рятувати життя, та зробить практичну діяльність максимально безпечною.
План
1) Юридичні та психологічні аспекти надання першої допомоги
2) Спеціалізовані реанімаційні заходи ALS (серцево-легенева реанімація дітей, дорослих, вагітних )
3) Дефібриляція. Фібриляційні та не фібриляційні ритми
4) Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятора AED
5) Забезпечення прохідності дихальних шляхів: штучна вентиляція мішком Амбу, інтубація трахеї ,встановлення ларингеальної маски/ трубки, встановлення назо- та орофарингеального повітроводу
6) Шляхи введення лікарських препаратів: внутрішньом`язевий, внутрішньовенний, внутрішньокістково, встановлення периферійного венозного доступу та внутрішньокісткового доступу
7) Обструкція дихальних шляхів: застосування прийому Хеймліха у дорослих, дітей, вагітних
8) Виявлення критичного стану/ розпізнавання пацієнтів у стані загрози для життя та профілактика подальшого погіршення/ зупинки кровообігу: огляд пацієнта за схемою ABCDE
9) Порушення свідомості: непритомність, колапс, кома
10) Захворювання серцево-судинної системи: гіпертонічний криз ( ускладнений та неускладнений), гострий коронарний синдром, гостра серцева недостатність, порушення ритму, що супроводжується зупинкою кровообігу, інфаркт міокарду, інсульт
11) Гіпо – та гіперглікемічна кома
12) Загострення бронхіальної астми
13) Судомний синдром
14) Панічні атаки
15) Алергічні реакції: анафілаксія, анафілактичний шок, ангіоневротичний набряк Квінке, токсична дія анестетиків та лікування жировою емульсією
16) Ускладнення під час ортодонтичних та інших стоматологічних маніпуляцій: кровотечі при травмуванні м’яких тканин, язика, під’язикової артерії під час проведення сепарації, проковтування/аспірація чужорідним тілом ( брекет, мікроімплант, ін’єкційна голка ті інше)
17) Аптечка невідкладної допомоги лікаря-стоматолога

Необхідний рівень підготовки: лікар-стоматолог, керівник клініки. Тривалість: лекція – 4 години, практичні заняття – 3 години.
Курси: 1-денні. Вартість. Група: 6 осіб.  Буклет

30-й цикл 

«Аналіз КПКТ в ортодонтії», 25 балів

Реєстрація на 30 -й цикл

31-й цикл

«Механіка лікування технікою прямої дуги вертикальних, сагітальних та трансверзальних аномалій (2 модулі). А. Хеннаві  повний буклет

32-34 цикли в розробці

35-й цикл

М’язево-суглобові розлади СНЩС- обстеження та діагностика. Алгоритми клінічного обстеження СНЩС та м’язів, клінічні діагностичні тести, аналіз внутрішньосуглобових порушень. 15 балів

Необхідний рівень підготовки: лікар-ортодонт з невеликим досвідом роботи. Тривалість: лекція – 4 годин, практичні заняття -4 годин.                                                                                                                                                                                                                                 Курси: 1-денні. ВартістьГрупа: 8-10 осіб.

Ціни

стандартна ціна дводенного майстер-класу  грн
вартість   11000
при передоплаті* (2000грн) 9500
інтерни  9500
при передоплаті* (1500грн) 7500
3-е відвідування в рік – знижка**  500
4-те і більше відвідування в рік – знижка**  1500

 

таким чином, якщо Ви інтерн, відвідуєте вже другий раз наш учбовий центр та робите передоплату 1500 грн, Вам необхідно доплатити на курсі 5500 грн
*у разі неявки курсант зможе використати кошти протягом 3 місяців на будь- який курс (у разі відміни курса, гроші повертаються)
** знижка надається до вибраної вартості
ціни прив”язані до курсу євро на 1.06.23

стандартна ціна одноденного майстер-класу  грн
вартість   6500
при передоплаті* (2000грн) 5000
інтерни   5500
при передоплаті* (1500грн) 4500
3-е відвідування в рік – знижка**  500
4-те і більше відвідування в рік – знижка**  1000

таким чином, якщо Ви лікар, відвідуєте вже третій раз наш учбовий центр та робите передоплату 2000 грн, Вам необхідно доплатити на курсі 2000 грн
*у разі неявки курсант зможе використати кошти протягом 3 місяців на будь- який курс (у разі відміни курса, гроші повертаються)
** знижка надається до вибраної вартості
ціни прив”язані до курсу євро на 1.06.23

!!!Наші лектори

проф. Дорошенко Світлана Іванівна, Україна

Дорошенко Світлана Іванівна – доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри ортопедичної стоматології та ортодонтії Київського медичного університету Української асоціації народної медицини, академік Української академії наук, лікар-ортодонт вищої кваліфікаційної категорії.

проф. ФабІо Савастано, Італия

Dr. Fabio Savastano (Італия) – лікар-ортодонт з великим досвідом викладання в галузі нейром’язової ортодонтії. Dr. Fabio Savastano розробив унікальний протокол ортодонтичної діагностики та лікування, а також вивів нейром’язову ортодонтію як окрему гілку ортодонтичної спеціальності (Сан Паоло, Бразилія, 1994, Savasystem). Здобув медичну освіту в університеті Неаполя, Італія у 1987 році. У 1990 році пройшов спеціалізацію в галузі ортодонтії та гнатології в Падуя, Італія. Доктор Savastano є президентом Міжнародного коледжу нейром’язової ортодонтії та гнатології, ад’юнкт професор майстер-програми нейром’язової ортодонтії в Jaume I університеті в Іспанії.

к.м.н. Тяжкороб Тетяна Віленівна, Україна

Тяжкороб Тетяна Віленівна – к.м.н., лікар вищої категорії, член АОУ , член Європейського ортодонтичного товариства,
викладач кафедри ортодонтичної стоматологи Н.М.У ім. О.О. Богомольця

к.м.н. Скрипник Ірина Леонідівна, Україна

Скрипник Ірина Леонідівна – к.м.н., доц. кафедри ортодонтії та пропедевтики ортопедичної стоматології, лікар вищої категорії, член АУУ, викладач кафедри ортопедичної стоматології Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця.

к.м.н. Кульгінський Євген Анатолійович, Україна

Кульгінський Євген Анатолійович – доцент кафедри ортопедичної стоматології та ортодонтії Київського медичного університету Української асоціації народної медицини, д.н.держ.упр., к.м.н, доцент, лікар-ортодонт вищої кваліфікаційної категорії.

 

к.м.н Закалата Тетяна Ростиславівна, Україна

Закалата Тетяна Ростиславівна – к.м.н., асистент кафедри стоматології дитячого віку Вінницького національного медичного університету імені М.Г. Пирогова. Дійсний член Європейської та ЄврАзійської Асоціацій Ортодонтів, Асоціації Ортодонтів України. 

к.м.н. Березовська Ірина Володимирівна, Україна

Березовська Ірина Володимирівна – к.м.н., медичний психолог, 15 років практичного досвіду роботи лікарем-стоматологом ортодонтом для дітей та дорослих, США, Німеччина, Австрія, Чехія, Росія – стажування та обмін досвідом, авторський проект “Студія посмішок Ірини Березовської” , експерт українських ЗМІ: Перший Національний, інтернет-портали та профільні видання з ортодонтії та психології, спікер та учасник профільних конференцій офлайн та онлайн

к.м.н. Ославський Олександр Михайлович , Україна

Ославський Олександр Михайлович – к.м.н., доцент, лікар-стоматолог ортодонт вищої категорії, член Асоціації ортодонтів України, член Європейської Асоціації Ортодонтів, пройшов стажування в навчальних закладах Department of Orthodontics ), RMO Training Center (Франція), Planmeca Group (Фінляндія), учасник численних конгресів, курсів-тренінгів, майстер-класів та семінарів в Україні та за кордоном

к.м.н. Ославська Тетяна Михайлівна, Україна

Ославська Тетяна Михайлівна – к.м.н., доцент, лікар-стоматолог. 20-річний досвід викладання оперативної хірургії із топографічною анатомією в Одеському національному медичному університеті. В даний час веде прийом та викладає у Центрі естетичної медицини м. Одеси.

Ганчук Вероніка Володимирівна, Україна

Лікар-ортодонт. Асс. кафедри ортопедичної стоматології та ортодонтії Київського медичного університету Української асоціації народної медицини. Президент Асоціації Цифрової Ортодонтії – сателіта АОУ, член правління Асоціації Ортодонтів України, кавалер ордену ІІ ступеню  Асоціації Ортодонтів України за внесок в розвиток ортодонтії, член Євроазіатської Асоціації Ортодонтів, член Європейської Асоціації ортодонтів, член редакційної ради журналу «Сучасна Ортодонтія». Спеціаліст в області цифрових технологій в ортодонтії. Міжнародний лектор. Доповідач на конгресі Євроазіатської Асоціації Ортодонтів по темі – «Цифрове бондування», Репрезентант міжнародного ортодонтичного конгресу “IOS Prague”.

Міжура Марія В’ячеславівна, Україна

Міжура Марія В’ячеславівна – лікар-ортодонт приватної клініки «Люкс-Дент». Член АОУ, член Європейської Асоціації Ортодонтів, член ЄврАзійської Асоціації Ортодонтів, член Європейського союзу молодих ортодонтів EPSOS. Член редакційної ради та ведуча рубрик журналу «Сучасна Ортодонтія». Ведуча курсів з системи Easy Align з 2013 року. Виступала з доповідями щодо системи Easy Align в Україні, Білорусії, Польщі, США, ОАЄ, Італії, Австрії.

Радлінський Дмитро Іванович, Україна

Цілеспрямований, орієнтований на результат професіонал, що має багатий досвід та освіту. Самомотивований з високою енергією та ініціативою. Висококваліфікований фахівець в галузі естетичної реставраційної стоматології, ортопедичної стоматології зі знанням гнотології. З 2007 рік – провідний стоматолог в естетичній реставраційній стоматології, протезуванні зубів. Стоматологічний центр “RAPID”, Вінниця, Україна.

Кущик Дмитро Юрійович, Україна

Реабілітолог, кінезіолог АЦМД
У 2003 році з відзнакою закінчив Університет фізичного виховання та спорту України, факультет реабілітації та рекреації.
2006 – курс мануальної терапії в інституті народної медицини
2007-2009 семінари з остеопатії, міофасціального релізу
2010 – Академія прикладної кінезіології професора Васильєвої Л.В. – очно-заочна форма навчання
2015 – учасник конференції «Прикладна кінезіологія у спорті» 
2015 – засновник Київської асоціації прикладної кінезіології

Ласточкина Мія Миколаївна, Україна

Ласточкина Мія Миколаївна, практикуючий остеопат, прикладний кінезіолог, працює з ортодонтами. Викладач в Асоціації прикладної кінезіології.

 

Захарченко Олександр Геннадійович

Лікар радіолог-діагност вищої категорії. 
Лікар радіолог-діагност вищої категорії.
25 років стажу роботи у рентген-діагностиці у стоматології в Інституті Прогресивних Стомат.технологій, у діагностичних центрах Planmeka 3D та Еко3D КТ, у Стоматології «Оксфорд Медікал», участь у розробці програми стандартів для опису рентген.досліджень у стоматології, член Асоціації Радіолог .

Запис на кури: +38 050 410 06 34, 050 441 85 54 , 044 278-73-46, 044 278-64-76  (Тетяна), e.mail: t.belan@promed.uaira@promed.ua

                                                                                                     Фотографії з курсів

                                                                                        План занять